خبرگزاری کار ایران

در محور پادگان ارتش رخ داد؛

واژگونی خودرو در آران وبیدگل با دو کشته و مجروح / دختر جوان جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۱۸

سرپرست اورژانس شهرستان آران وبیدگل گفت: واژگونی خودرو در محور پادگان شهید کبریایی ارتش دو کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا از آران وبیدگل، مصطفی قربانی اظهار داشت: عصر دیروز به دنبال تماس تلفنی رانندگان عبوری با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبنی بر بروز حادثه رانندگی شدید در محور پادگان شهید کبریایی ارتش، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: همزمان با حضور نیروهای اورژانس، عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در محل حاضر شدند که پس از بررسی صحنه و مصدومین مشخص شد راننده خودرو به دلیل جراحات وارده سر صحنه حادثه فوت کرده است.

وی با بیان اینکه پس از تحویل جسد راننده به سازمان آرامستان‌های شهرداری، کودک ۸ ساله نیز که دچار مصدومیت شده بود پس از انجام اقدام‌های اولیه و آرام‌سازی جهت طی مراحل بعدی درمانی توسط آمبولانس به مجتمع شهید بهشتی کاشان اعزام شد.

قربانی با بیان اینکه متاسفانه چپ شدن خودرو پراید باعث جان باختن دختر جوان شد، تصریح کرد: علت این حادثه پس از بررسی توسط پلیس راهور اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست اورژانس شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۸۰ حادثه ترافیکی و رانندگی در شهرستان رخ داده که ۱۰۰ مصدوم و ۳ کشته حاصل این اتفاقات تلخ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز