خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۴ کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته در لنده

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۸۶

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از فوت چهار بیمار کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

نورمحمد نعمتی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا، اظهارداشت: روند روبه رشد بیماری کرونا و افزایش چندین برابری نمونه گیری و مثبت شدن تعداد زیادی از نمونه ها، نشان از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی و افزایش دورهمی ها است.

وی گفت: برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی در ایام نوروز و دورهمی های خانوادگی باعث شده تا سیر بیماری کاملا صعودی و شاهد افزایش تعداد روزانه بیماران باشیم به طوری که تا به امروز بیش از ۲۰ بیمار لنده ای در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده افزود: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد مرگ تلخ چهار نفر از شهروندان لنده ای بر اثر بیماری کرونا در دو روستای پرجمعیت شهرستان لنده بوده که زنگ خطر را برای سایر مناطق شهرستان به صدا درآورده است.

نعمتی تاکیدکرد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری ها و استفاده نکردن از ماسک، برگزاری مراسمات هفتم، چهلم و سالگرد و مراسمات عقد و عروسی از عمده چالش هایی است که عامل افزایش روند صعودی بیماری در این شهرستان است.

به گزارش ایلنا، شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز