خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

نیروی انتظامی با روزه خواران قاطعانه برخورد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۸۰

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی افزود: در طول ماهرمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی است.

وی گفت: از ابتدای هفته تاکنون، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون بر ها،بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست، حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.

مصطفایی از شهروندان خواست: حرمت ماه رمضان را حفظ کنند زیرا پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز