خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

استاندار اردبیل پیگیر تصویب مناطق آزاد تجاری استان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۲۱

استاندار اردبیل به منظور تسریع در روند تصویب مناطق آزاد تجاری استان، با محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه ای که در  دفتر کار دبیر تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، عنوان کرد: در پی دیداری که در سال گذشته با مجموعه تشخیص مصلحت نظام و بخصوص با دبیر تشخیص مصحلت انجام شد بعد از این دیدار دبیر کمیسیون اقتصادی به همراه تیم کارشناسی ضمن حضور در استان اردبیل از محل اجرای مناطق آزاد تجاری بازدید میدانی انجام دادند و گزارش مفصلی برای پیگیری تهیه کردند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: به دنبال آن، در ۱۰ روز گذشته کمیسیون زیربنایی تشکیل شد که در این کمیسیون نیز با مستندات کامل شرکت کردیم و دفاعیه کامل خود را در این جلسه کارشناسی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در روز های آتی جمع بندی کمیسیون ها از آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به جلسه اصلی تشخیص مصلحت نظام آماده و ارایه می شود تا شاهد تصویب نهایی در آینده نزدیک باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز تاکید جدی برای تسریع تصویب روند منطقه آزاد تجاری را دارد افزود: نماینده ولی فقیه بصورت جدی پیگیر این مساله هستند و ما نیز به تبعیت از مطالبات مردم استان در تلاش هستیم این دغدغه هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی در پایان از همه کسانی که در رابطه با تهیه طرح جامع این منطقه و نمایندگان مجلس که در رابطه به تصویب این طرح تلاش کرده بودند تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز