خبرگزاری کار ایران

ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای پوشش حداکثری بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۴۰۷

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای پوشش حداکثری بیمه اجتماعی جامعه هدف، لازم و ضروری است.

    به گزارش ایلنا، نشست توسعه بیمه اجتماعی با حضور  امان الله شاقوزایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان، عباسعلی ارجمندی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه زابل، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و فعالان حوزه فرش در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان ویژه زابل با ارزیابی مثبت از نقش بیمه های اجتماعی در زندگی و معیشت مردم، اظهار داشت: برای برخورداری مردم از مزایای بیمه اجتماعی و حق و حقوق شهروندی نیاز به مشارکت همگانی در زمینه اطلاع رسانی است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی، بخشداران و دهیاران در زمینه اطلاع رسانی‌ و هدایت روستاییان جهت برخوردای از مزایای صندوق، گفت: برای پوشش حداکثری بیمه اجتماعی جامعه هدف که در توسعه اقتصادی و کاهش ناهنجاری ها، ازجمله کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و جلوگیری از رشد فزاینده حاشیه نشینی، نقش بسزایی دارد استفاده از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی لازم و ضروری است.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه گزارشی از ضریب پوشش بیمه اجتماعی در سطح شهرستان زابل، گفت: حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مردم از اهداف مهم فعالیت صندوق بیمه اجتماعی بوده و می‌تواند آسایش و رفاه نسبی را برای بیمه شدگان و خانواده های آنان در شرایط سخت فراهم کند.

امان الله شاقوزایی ادامه داد: تولیدکنندگان و فعالین در حوزه های فرش و صنایع دستی ساکن شهرهای بزرگ هم میتوانند علاوه بر روستائیان، کشاورزان و عشایر برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی ثبت نام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان قالی و فرش سیستان و بلوچستان را یکی از اصیل‌ترین قالی‌های ایران عنوان کرد و افزود: نقش و رنگ قالی و فرش برگرفته از شرایط تاریخی، فرهنگی و منطقه‌ای است و صندوق بیمه اجتماعی در جهت پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالین حوزه فرش و صنایع دستی اعلام آمادگی می‌کند و میتوانند با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری جهت ثبت نام و عضویت در صندوق اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز