خبرگزاری کار ایران

با رأی اعضای شوراٰ

داود فرداد؛ شهردار دلیجان برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۳۸۱

رئیس شورای شهر دلیجان گفت: شهردار دلیجان به دلیل پاره‌ای مسائل در حوزه عملکردی خود استیضاح شد و اعضای این شورا با قاطعیت‌ آرا وی را از سمت خود برکنار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی بیگی افزود: شورای اسلامی شهر دلیجان در ماه های گذشته در خصوص توقف طرح‌های عمرانی و برخی نارضایتی‌ها از سوی مردم به شهردار دلیجان «داود فرداد» تذکر داده بود.

وی ادامه داد: داود فرداد روز چهارشنبه در نشست ویژه شورای شهر حاضر شد و به سئوالات اعضای داد پاسخ داد. این پاسخ‌ها قانع کننده نبود و شورای اسلامی شهر در استیضاح وی رأی به برکناری داد.

رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان اظهار داشت: بر اساس صورتجلسه شماره ۲۸۵ این شورا اسلامی، مستندات نشست استیضاح شهردار دلیجان و سایر مدارک لازم برای پیگیری امور به هیئت تطبیق ارسال شد که نتیجه این هیئت در فرمانداری نیز تأیید بر برکناری بوده است.

بیگی تصریح کرد: مدیریت شهری از ارکان مهم در راهبری امور توسعه محور است و شورای اسلامی به عنوان پارلمان محلی به صورت مستمر اقدامات و برنامه‌های شهرداری را رصد می‌کند و اگر کمترین اهمال کاری در برنامه ها صورت بگیرد با شهردار انتصابی تعارفی نداشته و وی باید با حضور در نشست شورا در حوزه عملکردی خود توضیحات شفافی ارائه کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز