خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل خبر داد؛

فروش 5 میلیون لیتر فرآورده نفتی در جایگاه مرزی بیله‌سوار / تأمین سوخت یک هزار و 252 پرواز از منطقه اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۸۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: نزدیک به 4 میلیون و 880 هزار لیتر فرآورده نفتی طی سال 99 در جایگاه مرزی بیله سوار به فروش رسیده است.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار از فروش 4 میلیون و 880 هزار لیتر فرآورده نفتی طی سال گذشته در جایگاه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: معافیت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت نفتگاز برای کامیون‌های ایرانی خروجی از کشور در سال ۹۹ به مقدار ۳ میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.

وی افزود: میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در سال گذشته، ۴میلیون و هشتصد و هشتاد هزار لیتر فرآورده بنزین و نفتگاز، اعم از فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که به طور متوسط روزانه ۱۳ هزار لیتر فروش داشته است.

مدنی افزود: تردد ۲۷ هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین در مدت یاد شده در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷ هزار دستگاه خودروی ایرانی و ۱۰ هزار خودروی خارجی بوده است.

مدیر منطقه اردبیل ادامه داد: براساس اجرای سراسری معافیت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت نفتگاز از اول تیرماه ۹۸ برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور، مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه مرزی بیله سوار در طول سال ۹۹ برای ۱۷ هزار کامیون ایرانی به میزان ۳ میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.

وی تصریح کرد: تخصیص معافیت برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می شود.

تأمین سوخت ۱۲۵۲پرواز از منطقه اردبیل در سال ۹۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سال ۹۹ سوخت ۱۲۵۲پرواز از منطقه اردبیل به نقاط مختلف کشور تامین شده است.

وی ضمن بازدید از سوختگیری هواپیمایی اردبیل درباره جرئیات سوخت رسانی به هواپیماها در مرکز سوخت گیری منطقه، افزود: سال گذشته بیش از 2 میلیون و ۲۸۳ هزار لیتر سوخت برای یک هزار و 252 پرواز تامین شده که این رقم در سال ۹۸ بیش از یک میلیون و ۷۱۴ هزار لیتر برای ۸۸۹ پرواز بوده است.

مدنی تاکید کرد: مصرف این فرآورده در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال 98، ۳۳ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: مرکز سوخت گیری هواپیمایی اردبیل از طریق دو دستگاه REFUELLER با ظرفیت ۶۰ هزار لیتری وظیفه سوخت رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور را بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز