خبرگزاری کار ایران

مقاومت پسر ۱۲ساله مشهدی در مقابل زورگیران تلفن همراه/ متهم خود را به کلانتری معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۸۶

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲جوان موتورسوار در یکی از خیابان های مشهد با تهدید چاقو به سراغ پسر بچه ای رفتند تا گوشی تلفن همراهش را سرقت کنند اما با مقاومت پسر ۱۲ساله، موتورسیکلت واژگون شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: متهمان دستپاچه در حالی که گوشی تلفن پسر بچه را گرفته بودند، گوشی تلفن همراه و چاقو را در محل سرقت جا گذاشتند و متواری شدند.

وی گفت: تیم تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد با دریافت این گزارش بلافاصله درمحل حاضر و تحقیقات خودرا آغاز کردند. 

وی ادامه داد: دقایقی بعد جوانی ناشناس به محل سرقت آمده و با این ادعا که مالباخته است در جست و جوی گوشی تلفن جامانده بود. این فرد با اطلاع از آن که گوشی تلفن همراه در اختیار پلیس است  صحنه را ترک کرد.

صارمی ساداتی تصریح کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد با پی گیری سرنخ های موجود، این متهم را شناسایی و او خود را به کلانتری معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که متهم بیان داشت به پیشنهاد راننده موتورسیکلت تصمیم به سرقت گرفته اند، گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم اصلی پرونده که بر اساس شواهد موجود یک سابقه کیفری نیز داشته ادامه دارد. 

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و در نوع و نحوه حمل و استفاده گوشی تلفن همراه و کیف دستی نیز احتیاط لازم را داشته باشند تا از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز