خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد؛

بارش باران در 12 استان کشور/خلیج فارس و دریای عمان متلاطم می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۶۶

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز و فردا در نیمه شرقی کشور بارندگی رخ می‌دهد و برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان و شرق اصفهان در برخی ساعات رگبار، رعد وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه روی نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد، ادامه داد: شدت بارش‌های امروز برای خراسان‌های شمالی و رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان پیش‌بینی شده است و فردا بیشترین بارش‌ها در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه بارش‌های پراکنده برای شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود، افزود: یکشنبه در استان‌های یزد و کرمان و دوشنبه در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار بارش را داریم.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز وزش تند باد را در استان هرمزگان داریم که می‌تواند گاهی همراه با گرد و خاک باشد، اظهار کرد: طی ۳ روز آینده نواحی مرکزی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: برای تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای پایتخت امروز ۲۷ و فردا و پس فردا به ترتیب به ۲۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دما در این شهر ۱۵ درجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز