خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد؛

اهتمام واحدهای تولیدی قزوین برای جذب معتادان بهبودیافته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۱۸۵

مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: شرکت ها و واحدهای تولیدی قزوین برای جذب بهبودیافتگان مواد مخدر اهتمام جدی داشته باشند تا زمینه بازگشت آنها به جامعه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز، افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به بهبود یافتگان مواد مخدر باید انجام گیرد تا بهبودیافتگان پس از ترخیص از کمپ برای اشتغال آماده شوند.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: همچنین باید برنامه های فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد برای بانوان و افراد سالم انجام شود تا از شیوع بیشتر اعتیاد در میان اقشار حساس جامعه جلوگیری به عمل آید.  

رحمانی تصریح کرد: با توجه به تعداد پاتوق های موجود در شهرستان البرز نیاز به راه اندازی شلترها و افزایش مراکز ترک اعتیاد احساس می شود و باید مسوولان شهرستان به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۱۵۰ تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شده که عامل اصلی آن، رشد فزاینده تولید و عرضه مواد مخدر در کشور همسایه افغانستان است.

مشاور استاندار با تاکید بر فرهنگ سازی برای مقابله با مواد مخدر، افزود: حمایت های مالی از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سطح استان با موضوع راهکارهای مبارزه با مواد مخدر در دستور کار است و اطلاع رسانی برای دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز