خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام:

سه روستای چُرام در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۱۶۰

سه روستای شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چُرام گفت: با توجه به تعداد موارد مثبت بالا و مبتلایان به بیماری کرونا، سه روستای شهرستان در وضعیت کرونایی قرمز قرار دارند.

حسن هدایت‌نیا گفت: روستاهای فشیان و القچین سفلی در بخش مرکزی و روستای سادات در بخش سرفاریاب در وضعیت قرمز هستند.

وی افزود: روند بیماری و تعداد موارد مثبت در شهرستان چرام روبه افزایش است بخصوص اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، سوغات شهرنشین ها و گردشگران، بیماری کرونا به روستاها بوده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان چرام گفت: انتظار است شوراهای اسلامی، دهیاران و پایگاه بسیج مقاومت همه روستاها بخصوص روستاهای ذکر شده همکاری لازم را در خصوص کنترل و قطع زنجیره بیماری کرونا با کادر بهداشتی و بهورزان خانه بهداشت انجام دهند.

هدایت نیا افزود: اماکن تفریحی و زیارتی در روستاها تعطیل و قبرستان ها نیز کنترل و تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از ساکنان این روستاها و روستاهای اطراف درخواست کرد با رعایت فاصله گذاری، اجرای پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه افراد مبتلا به بیماری و بخصوص عدم شرکت در تجمعات و مراسمات ترحیم و شادی و دورهمی های خانوادگی به کنترل و قطع زنجیره بیماری کمک کنند چرا که امروزه هرگونه تجمعی ایمن نبوده و در راستای حفظ سلامت خود و خانواده جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا اهتمام ورزند.     

به گزارش ایلنا، شهرستان چُرام از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز