خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی:

6050 مترمربع به بخش‌های درمانی تامین اجتماعی استان افزوده‌ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۲۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته 6050 مترمربع به فضاها و بخش‌های تخصصی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی افزوده‌ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله سهرابی افزود: طرح پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی اراک با 4200 مترمربع زیربنا در 4 طبقه از جمله طرح‌های درمانی بود که سال گذشته در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. عملیات اجرایی این طرح از اردیبهشت سال 98 در اراک کلید خورد و با وجود مشکلات اقتصادی این طرح 5 ماه زودتر از زمان مقرر، در بهمن ماه سال گذشته بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: عملیات بازسازی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی اراک در 450 مترمربع و افزوده شدن 200 مترمربع به فضای فیزیکی آزمایشگاه از دیگر طرح‌های بود که سال گذشته به بهره‌برداری رسید. بخش سنگ شکن بیمارستان امام خمینی اراک نیز به‌ عنوان تنها سنگ شکن دولتی استان مرکزی در راستای ارائه خدمات با تعرفه دولتی به شهروندان آذرماه سال گذشته افتتاح شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: درمانگاه شهرستان زرندیه نیز در زمینی به مساحت 3400 متر مربع و با زیربنای 2235 متر مربع در 2 طبقه سال گذشته به بهره برداری رسید. شهرستان زرندیه به‌دلیل دارا بودن شهرک صنعتی دارای پوشش بیمه ای ۱۰۰ درصدی است و ایجاد مرکز درمانی از جمله ضرورت‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رفت.

سهرابی تصریح کرد: بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان شازند و همچنین بخش‌های مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و فیزیوتراپی بیمارستان شهید چمران ساوه نیز تکمیل شده است و به زودی پذیرای بیمار خواهند بود.

وی بیان داشت: در حال حاضر 979 هزار و 922 نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش اداره کل سازمان تأمین اجتماعی استان این استان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز