خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات صنفی استان قزوین در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۷۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: شعب ویژه ای برای تخلفات احتمالی در ماه رمضان در نظر گرفته شده است که رسیدگی به این پرونده ها خارج از نوبت پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی با اعلام این خبر گفت: در طرح سراسری ضیافت، اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه های نظارتی مانند سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف به بازارهای اصلی عرضه کننده کالاها و خدمات اساسی و با تاکید بر مصوبات ستاد کرونا، گشت مشترک اعزام خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این طرح کلیه عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته اند و به پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان توجه ویژه ای شده است.

محمدی بیان کرد: شعب ویژه ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می گردند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.

شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند به سامانه t135.ir مراجعه کرده و یا با  شماره 124 تماس حاص کنند.

این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز