خبرگزاری کار ایران

در پی بی‌توجهی برخی از شهروندان مطرح شد؛

هشدار بخشدار جعفرآباد مغان نسبت به بازگشت وضعیت قرمز کرونایی/ ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۴۰

بخشدار جعفرآباد مغان وضعیت کرونایی را «بسیار شکننده» توصیف کرد و نسبت به بازگشت رنگ‌بندی قرمز در صورت تداوم بی اعتنایی برخی از شهروندان و اصناف به پروتکل‌های بهداشتی هشدار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صالح عبدی در رژه خودرویی هشدار که به دلیل مقابله با شیوع کرونا در جعفرآباد مغان برگزار شد، عنوان کرد: طی روزهای گذشته تنها در یک روز حدود ۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ بستری شدند که نشانه خوبی نیست و ضرورت دارد تا همه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی دقت و وسواس داشته باشند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی پذیرفته نیست عده ای با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی جان خود و دیگران را به خطر بیندازند، افزود: انتظار این است که همکاری‌ها اکنون که بخش جعفرآباد در شرایط قرمز قرار دارد تداوم یابد تا بتوانیم رنگ بندی را به زرد و آبی برسانیم .

بخشدار جعفرآباد مغان بیان کرد: یکی از عوامل مهم شیوع کرونا در مناطق مختلف  برپایی دورهمی‌های خانوادگی است که بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را به خود اختصاص داده است.

بخشدارجعفراباد مغان یکی از اقدامات اثرگذار بر کنترل شیوع کرونا را اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: این طرح در شناسایی بیماران مشکوک کرونایی و یا در معرض خطر نقش بسیار ارزشمندی داشت و لازم است همچنان با جدیت و تا عادی شدن شرایط ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز