خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور تاکید کرد:

ضرورت تامین اعتبار پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین/ تامین منابع مالی زمان افتتاح پروژه را تعیین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۷۴

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور از پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین خبر داد و گفت: تکمیل پروژه در انتظار تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی خدایی مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان قزوین، گفت: در حال حاضر این پروژه فعال است و ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که نیازمند تامین اعتبار برای ادامه پروژه است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور ادامه داد: کمر همت بستیم تا پروژه را در موعد مقرر خود به بهره‌برداری برسانیم.

خدایی، با اشاره به اینکه در صورت تامین به موقع اعتبار و همت مسئولان در زمان مقرر پروژه به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: زمان بهره برداری این پروژه اواخر خردادماه امسال پیش بینی شده است.

وی گفت پروژه راه آهن زنجان - قزوین در سه قطعه تعریف شده و اتمام دو قطعه تا پایان خرداد ماه قطعی است و پروژه در مرحله ای قرار دارد که تامین مالی زمان افتتاح پروژه را تعیین می‌کند.

خدایی افزود: به شرط تخصیص و تامین اعتبار می‌توانیم این پروژه را در زمانیکه قول دادیم به بهره برداری برسانیم تا مردم بتوانند از این پروژه منتفع شوند.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر تزریق اعتبار یکی از ضروریات است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز