خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان:

صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است/ به دنبال جذب سرمایه‌گذاران صنعتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۴۱

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم،

به گزارش ایلنا از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت از شرکت سیلندر امید فردا بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن تشکر از حضور و پیگیری های سردار غلامرضا سلیمانی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت: با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می باشد که، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.

فریبرز سعیدی کیا با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه شود، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان است.

 شرکت سیلندر امید فردا با برند تجاری سعدی سیلندر از سال ۱۳۹۶ در زمینه تولید انواع کپسول طبی، آتش نشانی و صنعتی در شهر گیلان، شهرک صنعتی سفیدرود فعالیت دارد.

ایمنی در طراحی همواره جزو اولویت های بالای شرکت بوده و به شعار “هیچ چیز مهم تر از ایمنی نیست، نه تولید، نه سود” در تمامی فرایندهای تولید و فروش محصول مشاهده می شود. به دلیل حساسیت بالا و همچنین ارائه محصولات با کیفیت این شرکت استانداردها و مجوزهای زیر را اخذ کرده است:

شرکت سیلندر امید فردا تولید کننده کپسول‌های آتش نشانی در اوزان ۲، ۳، ۴، ۸، ۱۴ و ۳۰ کیلویی و خدمات شارژی فعالیت دارد. کلیه محصولات این شرکت با پنج سال بیمه بدنه و تحمل فشار ۲۲۵ بار طبق دستورالعمل های استاندارد است.

سعدی سیلندر موفق به اخذ پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی، پروانه استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد، مجوز فعالیت تولید از سازمان آتش‌نشانی و استانداردهایISO 9001، ISO 13485  شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز