خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد:

انجام بیش از یک هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در استان/ شهرداری‌ها به شهربازی بدون مجوز اجازه فعالیت ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۴۸

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از انجام بیش از یک هزار مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در تشریح عملکرد یکساله اداره کل استاندارد استان اردبیل در زمینه بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش استان گفت: تعداد یک هزار و 47 مورد بازرسی فنی توسط کارشناسان اداره کل و همچنین بازرسان شرکت های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی انجام شده است.

وی از تحقق 162 درصدی عملکرد نسبت به برنامه عملیاتی سال99 خبر داد و گفت: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل و مطابقت آن با شرایط استاندارد از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد خاطر نشان کرد: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

علایی در ادامه با اشاره به اینکه استاندارد تجهیزات مستقر در زمین های بازی و همچنین تجهیزات شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است، تصریح کرد: در سال99 ، تعداد 226 مورد بازرسی از تجهیزات مزبور انجام شده است.

وی افزود : با توجه به اینکه طبق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، فعالیت شهرهای بازی دارای تجهیزات مشمول مقررات استاندارد اجباری ، منوط به اخذ تاییدیه ایمنی استاندارد است.

مدیرکل استاندراد استان تاکید کرد: ضروری است شهرداری ها به هیچ عنوان اجازه فعالیت به مالکان یا بهره‌برداران تجهیزات شهربازی مشمول بدون مجوز بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده را ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز