خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد:

افزایش چهار برابری بستری بیماران کرونایی در سبزوار / ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان واسعی تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نتیجه بیش از ۵۵ درصد آزمایش‌های روزانه کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مثبت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا مسلم در این خصوص افزود: هم‌اینک روزانه حدود ۳۰۰ نمونه‌گیری در این دانشگاه انجام می‌شود که نتیجه آزمایش ۵۵ درصد نمونه‌ها مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان سبزوار بحرانی و حاد است و تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار نسبت به هفته گذشته حدود چهار برابر بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ طی روزهای اخیر، آمار بیماران کرونایی بستری شده در این شهرستان به ۲۰۰ نفر رسیده و حدود ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان واسعی سبزوار تکمیل شده است.

مسلم با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا سرعت سرایت بیشتری دارد، افزود: در شرایطی که تعداد بیماران کرونایی بستری شده و مرگ و میر آنها نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته تنها راه برون رفت از این بحران، رعایت دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز