خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر به ایلنا خبر داد:

ثبت نام نهایی ۲۴۱ نفر در ششمین دوره شورای روستاهای شهرستان کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۲۷

فرماندار شهرستان کاشمر از ثبت نام نهایی ۲۴۱ نفر در ششمین دوره شوراهای روستاهای این شهرستان خبر داد.

 مسلم ساقی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: با پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین ششمین دوره شوراهای روستاهای شهرستان کاشمر در دو بخش مرکزی و فرح دشت، ثبت نام ۲۴۱ نفر برای ۱۰۱ کرسی شوراهای اسلامی روستایی ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فرح دشت شهرستان کاشمر نهایی شده است.

وی گفت: در دو بخش مرکزی و فرح دشت ۱۲ روستا سه نفره و ۱۳ روستای ۵ نفره وجود دارد.

وی گفت : از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۱۳۵ نفر مرد و ۲۵ نفر زن در بخش مرکزی و ۸۱ نفر شامل ۷۶ مرد و ۵ نفر زن در بخش فرح دشت ثبت نام آنها قطعی شده است.

ساقی در تحلیل وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده گفت: در مجموع افراد ثبت نام شده ۷ نفر فوق لیسانس، ۴۶ نفر لیسانس، ۳ نفرحوزوی، ۲۶ نفر فوق دیپلم، ۸۴ نفر دیپلم، ۳ نفر متوسطه، ۲۳ نفر راهنمایی و ۴۹ نفر ابتدایی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر با بیان اینکه در این دوره از ثبت نام، نامزدهای شوراهای اسلامی هم به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانستند ثبت نام کنند خاطرنشان کرد: در مجموع ۹۳ درصد بصورت حضوری و ۷ درصد غیرحضوری ثبت نام کرده اند. 

فرماندار شهرستان کاشمر تصریح کرد: ۱۵ نفر از داوطلبین در رده سنی زیر سی سال و ۸ نفر بالای ۷۵ سال سن دارند و بیشترین فراوانی تعداد داوطلبین در رده سنی ۴۱ تا ۴۵سال با ۴۹ نفر داوطلب است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به شغل ثبت نام شده افزود: در مجموع ۲ نفر استاد دانشگاه، ۴ نفر فرهنگی، ۴۹ نفر کشاورز، ۳۳ نفر کارمند، ۲۱ نفر بازنشسته، ۹۹ نفر آزاد و ۳۳ نفر سایر هستند.

ساقی بیان کرد: در مجموع ۱۸ درصد داوطلبین ایثارگر بوده و همچنین ۹۱ نفر سابقه عضویت در شوراهای دوره‌های گذشته را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز