خبرگزاری کار ایران

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین خبرداد:

بازگشت واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۷۱

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین از اتمام تعمیرات اساسی واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین ، ابوالفضل موتاب‌ها دراین باره اظهار داشت : واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی پس از انجام تعمیرات نیمه سنگین، دوباره به مدار تولید برق بازگشت.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین با اشاره به اقدامات این دوره از فعالیت های تعمیراتی گفت: تست و تعویض ترانسفورماتور اصلی ، بازدید از توربین ژنراتور، تست های الکتریکی بر روی ژنراتور، بازدید از والوهای اصلی توربین، بازدید از الکتروموتورها، پمپ ها و فن های 6/6کیلو ولت و400 ولت، بازسازی و رفع نشتی از فید واتر هیتر بویلر، انجام انواع تست های الکتریکی برروی ترانس های اصلی، در این دوره تعمیرات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین بازدید از بریکرهای 6/6 کیلو ولت و مدارات فرمان آن، تست رله های حفاظتی به همراه بازدید، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیقی توربین وکولینگ از مهم ترین اقداماتی بود که از سوی متخصصان تعمیرات نیروگاه شهیدرجایی قزوین در این واحد انجام شد.

در نیروگاه شهید رجایی قزوین سالانه 12 میلیون مگاوات برق تولید می‌‌شود که در حال حاضر حدود 5 درصد برق کشور را تامین می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز