خبرگزاری کار ایران

تکمیل تونل کبیرکوه نقشی مهمی در توسعه ایلام دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۰۷

استاندار ایلام بر ضرورت تکمیل تونل کبیرکوه در استان به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های راه سازی کشور تاکید کرد و گفت: این طرح نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

به گزارش ایلنا، محمد نوذری در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تکمیل تونل کبیرکوه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران این طرح افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه راهسازی نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد. 

وی تصریح کرد: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه‌های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد، مهران و دهلران و … اهتمام لازم را داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه پیگیر اخذ ماده ۲۳ تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل به ایلام و مسیر قلاجه به ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساخت‌های پایانه برکت شد.

نوذری اظهار داشت: اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساخت‌های واحد‌های مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استان ایلام است.

استاندار ایلام تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح‌ها را داشته باشد.

وی با بیان اینکه راه آهن یکی از مطالبات دیرین استان ایلام بوده و مردم خواستار عملی شدن این خواسته مهم هستند گفت: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز