خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان:

شهرداری جورقان برای ساماندهی ورودی اصلی شهر همدان برنامه ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۸۰

فرماندار همدان گفت: بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان در حوزه شهرداری جورقان است که این شهرداری باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمان بندی ارائه دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان همدان که با دستور کار بررسی اقدامات انجام شده و در دست اجرا به منظور ساماندهی ورودی های شهر همدان و با حضور شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی تشکیل شد با بیان اینکه وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست؛ گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید با همکاری برای ساماندهی ورودی های شهر همدان اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود: بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارائه دهد.

وی اضافه کرد: فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیرهای ورودی شهر همدان گاهی باعث توقف پر خطر خودروهای سبک و سنگین می شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحدها نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۳ همدان قرار دارد که باید هر چه سریع‌تر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سال‌جاری به سرانجام برسد.

فرماندار همدان یادآور شد: بخشی از ورودی های اصلی مرکز استان همدان نیز خارج از محدوده شهرداری‌ها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز