خبرگزاری کار ایران

با انجام تست مشخص شد؛

استاندار همدان کرونا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۵۸

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: سید سعید شاهرخی استاندار همدان با ابتلا به کرونا، در قرنطینه خانگی بسر می‌برد.

به گزارش ایلنا از همدان اسدالله ربانی مهر امروز با اعلام این خبر گفت: استاندار همدان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در منزل قرنطینه شده و همه فعالیت‌ها و کار‌های مدیریتی استان را در قرنطینه خانگی انجام و اقدامات اجرایی را نیز پیگیری می‌کند.

وی افزود: استاندار همدان بعد از انجام آزمایش و مثبت شدن تست کرونا، هم اکنون در قرنطینه خانگی است و تمامی امور مدیریتی و اجرایی استان با هدایت و پیگیری وی از طریق معاونان استانداری و مدیران ستادی انجام می‌شود.

به گفته ربانی مهر، اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی استاندار همدان خوب است.

در حال حاضر ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روز‌های آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می‌شود.

باتوجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی، محدودیت‌های جدید پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال و اجرایی شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند که برهمین اساس مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۴۰ هزار و ۶۴۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز