خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

پروژه سهند ساران تا پایان تیرماه تحویل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۵۲

نائب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته پروژه سهند ساران در سه مقطع زمانی یکماهه، ۲ ماهه و سه ماهه (تا پایان تیرماه) تحویل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، رافع ناصری فر اظهار داشت: بخشی از اقدامات در حوزه زیربنایی ظرف مدت ۲۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید و به موازات آن در سایر بخش‌ها با افزایش تعداد اکیپ‌های کاری، رفع نقص واحدها سرعت گرفته و تحویل واحدها انجام خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده پیمانکار ظرف مدت دو هفته آتی، همه تابلو برق های پروژه را به طور کامل نصب و متعاقب آن کنتور برق نیز نصب خواهد شد.

ناصری فر در خصوص انشعاب گاز نیز گفت: ظرف مدت ۱۰ روز کاری موضوع تأییدیه گاز از طریق نظام مهندسی تعیین تکلیف و مراحل نصب کنتور گاز نیز آغاز خواهد شد.

نایب رییس و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: بر اساس برنامه، بال غربی پروژه تا پایان اردیبهشت ماه، بال مرکزی تا پایان خرداد ماه و بال شرقی پروژه تا پایان تیرماه تکمیل و تحویل خواهد شد.

پروژه ویلایی ۶۹۹ واحدی سهندساران در فاز ۴ شهر جدید هشتگرد و در ضلع شمالی ایستگاه قطار شهری شهید قاسم سلیمانی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز