خبرگزاری کار ایران

با ابلاغ رسمی انجام شد؛

ارتقای روستای گرماب شهرستان فیروزه به شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۰۸

فرماندار فیروزه گفت: روستای گرماب شهرستان فیروزه با بیش از پنج ‌هزار نفر جمعیت، به شهر ارتقا پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل حکیم‌پور در نشست شورای اداری شهرستان و آئین ابلاغ رسمی ارتقاء روستای گرماب به شهر گفت: با توجه به‌ افزایش جمعیت گرماب، مدیریت این حوزه با دیدگاه روستایی امکانپذیر نبود و اکنون در این حوزه باید با دیدگاه شهری انجام شود.

وی در ادامه افزود: با همه سختی‌ها و محدودیت‌ منابع در سال گذشته خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان فیروزه ارائه شد و امسال نیز ۳۵ درصد از سهم اعتبارات استانی شهرستان، ۱۲ درصد اعتبارات نفت و ۱۸ درصد از سهم اعتباری طرح متوازن شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به انتخابات شوراها در سال جاری اعلام کرد: ۱۳۸ نفر برای نامزدی در انتخابات شورای روستایی در شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی در خصوص منابع انسانی روبه رو هستیم و براساس ماده ۲۱۷۱ قانون انتخابات کلیه ادارات باید نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز اداری را برای انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند.

حکیم‌پور درباره آخرین وضعیت شهرستان فیروزه از نظر شیوع کرونا خاطر نشان کرد: وضعیت این شهرستان در حال تغییری معنادار است و از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال تنها یک مورد ابتلا به کرونا داشت، از ۶ تا ۱۲ فروردین ماه ۵۳ مبتلا و از ۱۳ تا ۱۸ فروردین ۸۰ مورد ابتلا گزارش شده است که در این بازه ۲ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

فرماندار فیروزه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی باید در دستور کار قرار گیرد و با کسانی که این موارد را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز