خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد:

مسکن محرومین در استان زنجان پیشرفت ۸۰ درصدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۵۵

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، به پیشرفت ۸۰ درصدی مسکن محرومین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن محرومین اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مسکن محرومین در استان خبر داد و گفت: از 2 هزار واحد مسکن محرومین در استان تاکنون بیش از 80 از واحدهای مسکونی احداث و تکمیل شده است.

خواجه ای، ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان،  ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن محرومین اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: در زمینه احداث مسکن محرومین، تاکنون 2 هزارمورد پی کنی، ۲ هزار مورد اجرای فونداسیون ، 1833 مورد اجرای ستون، 1749 مورد اجرای سقف صورت گرفته است که امیدواریم تا 3 ماه آینده این واحدها به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز