خبرگزاری کار ایران

قدوسی فر خبر داد:

بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر استان قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۲۸

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس تقویم انتخاباتی بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیات‌های نظارت شهرستان آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین، جواد قدوسی فر، درباره روند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر گفت: بر اساس تقویم انتخاباتی پیش‌بینی شده و با پایان کار بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیات‌های نظارت شهرستان آغاز شده است و ظرف مدت ۱۴ روز نتیجه بررسی‌ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان ادامه داد: همکاران ما در هیات‌های نظارت شهرستان در بررسی پرونده داوطلبان بر اساس چارچوب قانونی که برای رسیدگی به صلاحیت‌ها مشخص شده عمل خواهند کرد.

وی ابراز کرد: ممکن است بخشی از داوطلبان به رای هیات‌های اجرایی یا هیات‌های نظارت اعتراض داشته باشند، مطابق با قانون رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی در هیات‌های عالی نظارت استان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: داوطلبانی که از سوی هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شوند می‌توانند اعتراض خود را در هیات عالی استان پیگیری کرده و در زمان مشخص به اعتراضات رسیدگی می‌شود.

قدوسی فر در پایان گفت: مطابق قانون در صورتی که نظر هیات عالی نظارت استان مورد اعتراض داوطلبی باشد، هیات مرکزی نظارت به عنوان آخرین مرحله به اعتراض داوطلبان رسیدگی می‌کند و نظر نهایی به وزارت کشور ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز