خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین عنوان کرد:

درخشش دو و میدانی کاران استان قزوین در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۹۸

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین گفت: در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) دو ورزشکار استان به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا از قزوین، میکائیل کاکاوند، با اشاره به نتایج مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) و گرامیداشت استاد علی باغبان ‌باشی گفت: در نخستین دوره این مسابقات شهلا محمودی و میثم عبدالله پور به ۲ نشان طلا و برنز دست یافتند.

رئیس هیات دو و میدانی استان قزوین ادامه داد: این مسابقات در بخش بانوان در روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین به صورت قهرمانی کشور و در بخش مردان در ۲۲ و ۲۳ فروردین بصورت قهرمانی کشور و بین المللی و با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی برگزار شد.

وی ابراز کرد: تیم استان در بخش زنان با ترکیب شهلا محمودی، مبینا طاهرخانی، زهرا پاریاد و محدثه اولادی و در بخش مردان با ترکیب مهران خورند، محمدجواد رنجکش، میثم عبدالله پور و رضا دودانگه شرکت کرده بود.

کاکاوند ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها شهلا محمودی در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد یک ساعت و یک دقیقه و ۶۲ ثانیه به مقام نخست و میثم عبدالله پور در پرش طول با رکورد هفت متر و ۳۲ سانتیمتر به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

وی در پایان گفت: در این مسابقات، زهرا جعفرآبادی که اسفندماه گذشته در مسابقات پیاده روی رکورد زده بود، به دلیل آسیب دیدگی زانو در تیم حضور نداشت و امیدواریم در مسابقات بعدی شاهد حضور و درخشش این ورزشکار قزوینی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز