خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

سیروان قرمز شد / تعداد شهرهای قرمز استان به ۱۱ شهرستان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۰۰۱

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: شهرستان سیروان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و هم اکنون ۱۱ شهرستان ایلام در این وضعیت قرار دارند.

به گزارش ایلنا، با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در چند روز گذشته ، اما همچنان آمارافزایش مبتلایان استان ایلام رو به افزایش است.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

جمیل صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا را خطرناک ارزیابی کرد و افزود: هفته گذشته استان ایلام با ۶۴ درصد افزایش در صدر استان‌های کشور به لحاظ افزایش ابتلا به کرونا بوده است و این آمار نشان دهنده عدم رعایت قرنطینه و اینکه گردش ویروس بسیار زیاد است.

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یعنی گرفتاری دوباره کادر خسته بهداشت و درمان و تکرار روز‌های دلهره آور آبان، افزایش ابتلا به کرونا یعنی افزایش بستری و افزایش بستری نیز یعنی افزایش فوت و از دست دادن هم استانی‌ها که دردناک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز