خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

روند افزایشی فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۷۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا به ۴۹۸ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه در شبانه روز  گذشته، هفت کهگیلویه و بویراحمدی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون ۴۶۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری که ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۹۹۱۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی گفت: از ۱۰۵۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۷ درصد موارد مثبت که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، دنا و مارگون بود.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۸۳۸ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی و لنده هستند.

 یزدان پناه افزود: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز