خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتطامی البرز خبر داد:

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۴۷

فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار لوازم خانگی و کشف تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهر کرج، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر کشف لوازم خانگی قاچاق در کرج، اظهار داشت: در راستای سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، موفق به شناسایی یک انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق کرج شدند.

وی افزود: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت به محل انبار اعزام و در بررسی سوابق آن محرز شد که انبار و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل مذکور پلمب و مالک انبار نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: در بازدید از این انبار 190 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل: جارو برقی، پلوپز، آبمیوه گیری و ... کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می دهد، بنابراین برای مقابله با  این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز