خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد :

شروع به کار همیار بهداشت خانه کارگر با دریافت احکام

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۹۲

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه وزارت بهداشت و خانه های کار گر سراسر کشور خبر از شروع به کار همیاران بهداشت با دریافت احکام برای قطع زنجیره کرونا ویروس درسطح زنجان داد.

اصغر نجای ، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به انعقاد تواهمنامه با همکاری بین وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و خانه های کارگری سراسر کشور، با هدف قطع زنجیره کرونا ویروس ، اظهار داشت: همیاران بهداشت از جامعه پرستاری و پزشکی برای غربالگری ، کنترل و آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز با دریافت احکام خود در زنجان کار خود را شروع کردند.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، با بیان اینکه همیاران بهداشت در راستای آموزش ، پیشگیری و قطع شیوع زنجیره کرونا ویروس در سطح شهر، شهرکهای صنعتی در بین جوامع کارگری و مجتمع های تجاری و ... برای غربالگری افراد کار خود را شروع کردند، ادامه داد: خانه کار گر استان زنجان با استناد به این توافق نامه با توجه به اوج گیری و شیوع مجدد و قرار گیری زنجان در وضعیت قرمر با سهل انگاری مسئولین و عدم رعایت مردم مواجه شده است.

نجاری، ادامه داد: همیار بهداشت خانه کار گر استان زنجان، می توانند همکاری و نقش اساسی در حوزه آموزش و پیشگیری از انتقال کرونا ویروس در استان داشته باشند.

وی در پایان،  هدف از این همکاری را در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس عنوان کرد و گفت: دراین شرایط همدلی و مشارکت بیش از پیش مورد نیاز است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز