خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان مربوطه انجام شد؛

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات انجمن های ورزش کارگری خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۹۱

جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات انجمن های ورزش کارگری خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اولین جلسه رسمی هم اندیشی و هماهنگی انجمن های ورزش کارگری استان با حضور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و روسای انجمن های ورزش کارگری استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل تالار قصر خاتم مجموعه ورزشی تربیت بدنی کارگران استان برگزار شد.

دراین جلسه حمیدرضامحمدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان ضمن معرفی روسای انجمن های ورزشی حاضر در جلسه، گزارش مختصری از فعالیت های انجمن های ورزشی استان در سال های گذشته ارائه داد و در ادامه به بیان برخی شرایط موجود از جمله الزام واگذاری سالن ها ورزشی طی مزایده عمومی و شرایط خاص عدم واگذاری سالنهای ورزشی و عملکرد انجمن های ورزشی پرداخت . 

در ادامه رؤسای انجمن های ورزش کارگری استان نیز به بیان مشکلات، برنامه ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند .

از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده رؤسای انجمن های ورزش کارگری استان میتوان به منابع مالی محدود انجمن ها، محدودیت های دوران کرونا، عدم وجود اتاق فکر و کمیته اقتصادی جهت ارتباط و تعامل بیشتر، عدم واگذاری سالن های ورزشی به انجمن های ورزشی و نحوه برگزاری مزایده ها ... اشاره کرد .

در ادامه جلسه، محمدامین بابایی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان به سوالات و انتقادات مطرح شده پاسخ داد و گفت: با توجه به ظرفیت ها و تجربیات موجود در بخش ورزش کارگری استان بخصوص انجمن های ورزشی، میتوان با همفکری، همدلی، نوآوری و کارآفرینی ورزشی مشکلات موجود را حل کرد که البته مستلزم همکاری متقابل تک تک روسای انجمن ها است.

وی افزود: ما تلاش خواهیم کرد با بررسی مدل های درآمدزایی جدید، استفاده از حمایت های واحدهای تولیدی، تعامل و اشتراک توانمندی های همدیگر، پیگیری های قانونی برون سازمانی و درون سازمانی، سازماندهی بهتر و کارآمدتر انجمن ها، افزایش ارتباطات و تعاملات با نهادها و دستگاه های مرتبط استان، مشکلات موجود را حل و فصل کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز