خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد؛

تأیید صلاحیت 87 درصدی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۷۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: صلاحیت ۸۷ درصد داوطلبان ثبت نام کرده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان از سوی هیئت‌های اجرایی تأیید شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست ستاد انتخابات استان قزوین گفت: صلاحیت ۸۷ درصد داوطلبان ثبت نام کرده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان از سوی هیئت‌های اجرایی تأیید و بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد:  بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها انجام می‌شود نتیجه آن ظرف مدت ۱۴ روز به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی ابراز کرد: با درنظر گرفتن مجموع ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها برای هر کرسی ۱۲ نامزد وجود دارد.

حبیبی ادامه داد: تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در این استان حدود ۳۰ هزار نفر و شامل عوامل اجرایی و انتظامی و افرادی است که در فرآیندهای پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات دخیل هستند.

این مسئول عنوان کرد: مجموع ثبت نامی‌های شورای اسلامی شهر و روستا در این دوره افزایش داشته و تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

وی در پایان گفت:ارائه آموزش‌های لازم به دست اندرکاران انتخابات ضرورت داشته و این امر در برگزاری بدون نقص فرآیندهای انتخابات تاثیرگذار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز