خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

دوربین‌های هوشمند جاده ای تردد خودروها را کنترل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۵۸

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: دوربین های هوشمندی که در سطح جاده‌ها و محورهای‌ مواصلاتی نصب شده تردد خودروها را کنترل و رانندگان متخلف که به قوانین وضع شده ستاد ملی مقابله با کرونا بی‌توجه و اقدام به سفر کنند را جریمه می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان های قصرشیرین و دالاهو، تعداد مناطق قرمز استان به 9 شهرستان افزایش یافت. 

وی ادامه داد: بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج از شهرهای قرمز مبلغ 10 میلیون ریال جریمه به دنبال دارد. 

سرهنگ حیدری تصریح کرد: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده، کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقروکلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین دارای وضعیت قرمز هستند. 

رئیس پلیس راه استان همچنین با اشاره به نارنجی بودن وضعیت جوانرود و روانسر، گفت: ورود و خروج از این شهرستان ها نیز مستلزم جریمه 5 میلیون ریالی است. 

وی با اشاره به فعال بودن سامانه های هوشمند جاده ای، گفت: دوربین های نصب شده به صورت شبانه روزی در حال کنترل تردد خودروها بوده و آنهایی که به صورت غیرمجاز رفت و آمد داشته باشند را اعمال قانون می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز