خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری قزوین به ایلنا خبر داد:

4633 نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی روستاها شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۴۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: در مجموع 4 هزار و 633 داوطلب برای شورای روستایی ثبت نام کردند که 95 درصد از آنها آقا و 5 درصد نیز از بانوان هستند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: تعداد داوطلبین عضویت در شورای روستایی استان به نسبت دوره گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: ثبت نام از داوطلبین ساعت 24 شب گذشته به اتمام رسید و در مجموع 4 هزار و 633 داوطلب برای شورای روستایی ثبت نام کردند که 95 درصد از آنها آقا و 5 درصد نیز از بانوان هستند.

وی عنوان کرد: در تمام روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی، بیش از حد نصاب داوطلب حتی تا حدود 2 تا 3 برابر عضویت در شورا وجود داشت.

این مسئول ابراز کرد: 83 درصد داوطلبین بصورت غیرحضوری و 17 درصد بصورت حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند و میزان ثبت نامی‌ها گویای حضوری پرشور بود.

وی ادامه داد: در دوره گذشته انتخابات شوراها 28 روستا به حدنصاب برگزاری انتخابات شورای روستایی نرسیده بود، اما در این دوره تمامی روستاهای واجد شرایط دارای شورای اسلامی خواهند شد.

حبیبی درپایان گفت: بیشترین میانگین سنی داوطلبین 46 تا 50 سال است و 16 درصد آنها سابقه عضویت در شورای پیشین را را دارند و در مجموع می‌توان گفت استقبال این دوره کم نظیر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز