خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از یکهزار هنر کارت برای هنرمندان استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون یکهزار و 70 هنرکارت برای هنرمندان قزوینی صادر شده و به تدریج بین آنان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، صبح امروز در مراسم اهدای نمادین هنرکارت به هنرمندان قزوین گفت: تاکنون هزار و 70  هنرکارت برای هنرمندان قزوینی صادر شده و به تدریج بین آنان توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه با بیان مزایای هنر کارت ابراز کرد: افراد دارای هنر کارت می‌توانند از مزایایی همچون واریز نیم درصدی امتیاز نقدی در هر خرید، واریز آنی کمک مستمری افراد تحت پوشش صندوق اعتباری هنر  و واریز آنی هزینه‌های بیمه تکمیلی برای دارندگان بیمه تکمیلی هنرمندان بهره‌مند شوند.

وی افزود: هنرمندانی که هنر کارت آن‌ها ارسال نشده می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه برای دریافت مبلغ واریزی به شعب بانک آینده در سراسر استان مراجعه کنند.

این مسئول عنوان کرد: دریافت هنرکارت محدودیت زمانی نداشته و هنرمندان می‌توانند با ارسال رزومه‌ فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به ثبت نام هنر کارت اقدام کنند.

در این مراسم به طور نمادین به استاد احمد پیله‌چی و غلامحسین لطفی به عنوان دو هنرمند پیشکسوت استان که دارای نشان درجه یک هنری هستند هنرکارت ویژه اعضای صندوق اعتباری اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز