خبرگزاری کار ایران

قزلباش به ایلنا خبرداد؛

درخواست راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان زنجان / احتمال افزایش تعداد بیماران جدید در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ، با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در زنجان، گفت: درخواست راه‌اندازی ارائه شده است و در حال حاضر 5شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ، امروز با اعلام این خبر ، گفت: در حال حاضر پنج شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده و سلطانیه در استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ستان زنجان،  ادامه داد: همچنین سه شهرستان ماهنشان و طارم و ایجرود در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی، با بیان اینکه تعداد مراجعات حضوری و بستری‌های بیمارستان‌های استان افزایش بی شماری داشته است، گفت: عوامل زیادی در افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان تاثیرگذار است واحتمال اینکه این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد بسیار زیاد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با اشاره به اینکه افزایش حضور مردم در معابر و خیابان‌ها در آستانه عید نوروز برای خرید عید یکی از دلایل افزایش بیماری کرونا بوده است، اضافه کرد: تجمعات و مسافرت ها عامل گسترده‌گی کرونا در زنجان بوده است.

قزلباش،  تصریح کرد: دید و بازدید در ایام نوروز و موج مسافرت‌ها از دیگر عوامل افزایش تعداد بیماران بود که هنوز به پیک مسافرت‌ها نرسیده‌ایم و احتمال افزایش بیماران باز هم وجود دارد.

وی، در خصوص راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در زنجان نیز، گفت: درخواست راه‌اندازی ارائه شده است که امیدواریم عملیاتی شود.

این مسئول بهداشتی در زنجان، برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان ضرورت تاکید کرد و گفت: رعایت فاصله اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات در کنترل انتشار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز