خبرگزاری کار ایران

از سوی دادستان مرکز اردبیل؛

دستور پلمب قهوه‌خانه‌ها و انبارهای غیر مجاز ضایعات صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۵۸

دادستان مرکز اردبیل گفت:در بازدیدهای به عمل آمده در قالب طرح ارتقاء امنیت در محلات حاشیه نشین شهر اردبیل، دستور پلمپ قهوه‌خانه‌ها و انبارهای غیر مجاز ضایعات در اردبیل صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح ارتقای امنیت در محلات حاشیه نشین شهر اردبیل با حضور دادستان مرکز استان،  معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و همراهی فرمانده و نیروهای انتظامی شهرستان اجرا شد.

سید عبدالله طباطبایی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح اهداف این بازرسی ها عنوان کرد: هدف از اجرای این مانور در ساعات شامگاهی، افزایش و ارتقاء امنیت در محلات حاشیه نشین شهر است.

وی از تداوم این بازدیدها در روزهای آتی خبر داد و افزود: در بازدید از این محلات دستور پلمپ برخی از اماکن غیر مجاز از جمله قهوه خانه ها و انبارهای غیر مجاز ضایعات صادر شد.

دادستان مرکز اردبیل ادامه داد: در پی وصول گزارش دال بر وجود برخی اماکن غیر بهداشتی در برخی از، طی این بازدید که با حضور مسئولین بهداشتی انجام شد، دستور قضایی لازم جهت پلمپ این مکان ها صادر شده و تذکر جدی به صاحبان آن‌ها جهت رعایت حقوق شهروندی داده شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز