خبرگزاری کار ایران

فرماندار تاکستان خبر داد؛

تأیید صلاحیت 90 درصدی داوطلبان شورای اسلامی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۵۵

فرماندار تاکستان گفت: تا کنون حدود ۹۰ درصد کاندیداهای شورای اسلامی شهر تاکستان تایید صلاحیت شده‌اند و روند بررسی‌ها تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا طاهری با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر گفت: تا کنون حدود ۹۰ درصد کاندیداهای شورای اسلامی شهر تاکستان تایید صلاحیت شده‌اند، روند بررسی صلاحیت‌ها تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه داشته و در این تاریخ نتایج نهایی اعلام می‌شود.

فرماندار تاکستان ادامه داد: در بازه زمانی ثبت نام که از بیستم اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا بیست و ششم اسفند ادامه داشت 84 نفر در شهر تاکستان برای عضویت در شورای شهر ثبت نام کردند، همچنین درمجموعِ شهرستان تاکستان ۱۴۸ نفر به‌صورت حضوری و یا با استفاده از اپلیکیشن نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

وی عنوان کرد: مرحله نخست بررسی‌ها توسط هیئت اجرایی انجام گرفته و برابر با قانون، هیئت نظارت شهرستان از امروز به مدت دو هفته کار بررسی صلاحیت افراد تایید شده و افرای که برای آن‌ها عدم احراز اتفاق افتاده را انجام می‌دهد.

این مسئول در پایان گفت: در چهارم اردیبهشت صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر  به آن‌ها اعلام نهایی می‌شود، سعی بر این شد در این امر مهم از تمام سلایق، گروه‌های سیاسی، اجتماعی و اقشار مختلف حضور داشته باشند تا شهروندان بتوانند با نگاه مثبت به هیئت اجرایی، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز