خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد:

تحقق 180 درصدی صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۴۳

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال99 عملکرد این اداره کل در رابطه با صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان تعداد 115 فقره بوده است.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی از تحقق 180 درصدی صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان اردبیل خبر داد و گفت: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک و فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد های ارائه دهنده خدمات سردخانه ای صادر شده است.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 72 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر  و 43 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارداجباری نیز تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل اذعان کرد: با صدور  تعداد 72 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی شاهد تحقق 180 درصدی برنامه عملیاتی سال 99 بوده ایم.

علایی خاطرنشان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد، واحدهایی که در طول اعتبار پروانه، استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند پروانه های کاربرد علامت استاندارد فرآورده های آن‌ها بمدت سه سال تمدید می شود.

وی تصریح کرد: هم استانی ها  با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک10001517 از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل نموده و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز