خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

6516 نفر در استان قزوین واکسن کرونا تزریق کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۴۷۱

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تاکنون 6 هزار و 516 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین جلال رحمانی با اعلام این خبر از وضعیت واکیسنسیون این استان گفت: در نوبت اول تاکنون 230 نفر از کادر درمانی، 11 نفر کادر بهداشت، 92 نفر کادر نظام پزشکی، 60 بیمار زمینه‌ای و 35 نفر از کادر فوریت‌های پزشکی، واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: در نوبت دوم نیز 72 نفر از کادر درمانی، 30 نفر از کادر بهداشت و 25 نفر از جانبازان و یک نفر از نیروهای آرامستان واکسن دریافت کردند.

وی بیان کرد: در نوبت اول به طور میانگین روزانه 428 نفر و در نوبت دوم روزانه 128 نفر واکسن دریافت کردند.

رحمانی تصریح کرد: در مجموع تاکنون 5 هزار و 147 نفر در نوبت اول واکسینه شدند و یک هزار و 369 نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

رحمانی اظهارکرد: مجموع واکسیناسیون نوبت اول در استان به 6 هزار و 516 نفر رسیده است.

وی گفت: واکسیناسیون در استان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت در حال اجراست وگروه‌های دارای اولویت به نوبت واکسینه می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز