خبرگزاری کار ایران

هزار و ۴۴۵ نفر در انتخابات شورا‌های روستا در ایلام ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۴۵۸

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: از آغاز ثبت نام تا این لحظه هزار و ۴۴۵ نفر در انتخابات شورا‌های روستا در استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صادق موسوی اظهار داشت: از تعداد هزار  ۴۴۵ نفر داوطلب حضور در انتخابات شورا‌های روستا در استان ایلام ثبت نام هزار و ۲۰۳ نفر تا این لحظه نهایی شده است.  

وی افزود: از بین هزار و ۲۰۳ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های روستا در استان ایلام ۱۰۰ نفر زن و هزار و ۱۰۴ نفر مرد هستند.  

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام افزود: ثبت نام شورا‌های روستا شانزدهم فروردین ماه  آغاز و تا ساعت ۱۸ عصر امروز ادامه دارد.  

موسوی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر در استان ایلام تصریح کرد: کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی به اتمام رسیده و برای تائید صلاحیت به هیئت نظارت شهرستان‌ها ارجاع داده می‌شود.  

انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است که ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد و ۳۱ امین استان پرجمعیت کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز