خبرگزاری کار ایران

در پی اوج گیری مجدد کرونا؛

ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۴۱۰

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به علت اوج گیری بیماری کرونا طرح ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی به منظور مقابله با این ویروس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شدیدتر بودن پیک چهارم بیماری کرونا که باعث قرار گرفتن قزوین در وضعیت هشدار شده است و همچنین طبق دستور ستاد مقابله با کرونای استان بر لزوم رعایت دستورالعل های بهداشتی، طرح ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی‌های ناوگان سازمان به منظور حفظ سلامتی شهروندان و تاکسیرانان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار داشت: ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی‌های ایستگاه‌ها و خطوط تاکسیرانی توسط تیم سیار سازمان به طور روزانه ادامه دارد و همچنین در همین راستا مایع ضدعفونی کننده به طور روزانه در اختیار نمایندگان تاکسی‌های خطی و گردشی توزیع می‌شود تا صندلی‌ها و فضای داخلی تاکسی‌های خطوط با پمپ‌های دستی که توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار آنان قرار داده شده است، ضدعفونی و گندزدایی شود.

عرشیان افزود: استفاده از ماسک برای تاکسیرانان در هنگام جابه­ جایی مسافر الزامی است و تاکسیرانان متخلف به هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با عمل به توصیه‌های ایمنی و بهداشتی بتوانیم از شرایط دشوار کنونی که بیماری کرونا مسبب آن است، عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز