خبرگزاری کار ایران

با شدت گرفتن بیماری کووید ۱۹ در استان؛

کرونا هفت کهگیلویه و بویراحمدی را روانه قبرستان کرد/ گچسارانی‌ها رکورد فوتی‌های کرونا را شکستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۹۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جان‌باختگان کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «پرویز یزدان‌پناه» در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، هفت کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

وی افزود: پنج نفر از  این فوت شدگان گچسارانی، یک نفر دهدشتی و یک نفر بویراحمدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: همه اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی و ۲۲ نفر در بخش"آی سی یو"به سر می‌برند.

یزدان‌پناه افزودد: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند و از مردم استان می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی  گرفته و بطور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز چهار بیمار پذیرش کرده است، افزود: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد، اما باید قبل از اعزام بیماران با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.

وی افزود: طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میر‌های کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز