خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

ثبت نام هزار و ۳۶۲ داوطلب انتخابات شورای روستا در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۵۹

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در روز ششم ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا در سطح استان ۴۷۷ نفر ثبت نام کردند، اضافه کرد: در مجموع در این ۶ روز هزار و ۳۶۲ داوطلب ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از البرز، نور محمد فردی با اشاره به ثبت نام کاندیدای شورای روستایی در البرز اظهار داشت: روی هم رفته در مدت ۶ روز تاکنون، هزار و ۳۶۲ داوطلب در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۲۳۷ نفر معادل ۹۱ درصد آقایان و ۱۲۵ نفر معادل ۹ درصد خانم ها بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: از این تعداد ۶۶ درصد افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۳۴ درصد به صورت الکترونیکی بوده است.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک شهرستان‌ها گفت: تعداد متقاضیان در کرج ۳۳۹ نفر، ساوجبلاغ ۳۰۱ نفر، طالقان ۲۹۲ نفر، نظرآباد ۱۸۸ نفر، چهارباغ ۱۶۹ نفر، اشتهارد ۵۹ نفر و ۱۴ نفر نیز در فردیس بوده اند.

معاون استاندار تصریح کرد: از نظر تحصیلات در این ۶ روز در مجموع هزار و ۳۶۲ نفر ثبت نام کرده اند  که ۶۵۰ نفر زیر دیپلم، ۳۶۰ نفر دیپلم، ۹۸ نفر فوق دیپلم، ۲۳۰ نفر لیسانس، ۵۳ نفر فوق لیسانس، ۶ نفر دکتری و ۱۰ نفر سطح یک حوزوی هستند.

فردی تصریح کرد: با توجه به اینکه یک روز بیشتر به پایان ثبت نام شوراهای اسلامی روستا نمانده و ۲۲ فروردین آخرین روز ثبت نام شوراهای اسلامی روستاست بنابراین از علاقه مندانی که شرایط لازم را دارند در خواست می شود فرصت را از دست ندهند و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز