خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی؛

مردم از مراجعات غیرضروری به ادارات پرهیز کنند/تمامی 12 شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۵۷

معاون توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: تا زمانی که بیماری کرونا مجدداً کنترل شود و استان از وضعیت قرمز خارج شود، مردم از مراجعات غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا آخانی افزود: مراجعات زیاد مردم به برخی ادارات موجب افزایش تجمع شده و این امر باعث می شود تا برخی مدیران نتوانند شرایط دورکاری را اعمال کنند. ادامه این روند می‌تواند عاملی برای افزایش شیوع این ویروس باشد.

وی ادامه داد: دورکاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تمام شهرهای استان مرکزی که دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند بر مبنای یک سوم نیرو اجرایی می‌شود و این وضعیت در بیشتر  بخش‌ها انجام می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی اظهار داشت: در برخی دستگاه‌ها که دارای ارباب رجوع زیاد هستند، مشکلاتی وجود دارد که مانع انجام دورکاری و رساندن حد نصاب نیروهای آن دستگاه‌ها به یک سوم شده است‌.

آخانی تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهایی که به هر دلیل امکان اجرای دورکاری را ندارند باید موارد را به معاونت توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی اطلاع دهند تا فعالیت آنها با مجوز و به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی 12 شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، بیان داشت: دورکاری در ادارات باید به شیوه ای برنامه‌ریزی شود تا در امر خدمات رسانی به مردم با اخلال ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز