خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی استان خبر داد؛

آموزش مجازی ۱۷ هزار نفر از فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۱۱

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر از فعالان و علاقه‌مندان صنعت گردشگری استان طی سال ۹۹ به‌صورت مجازی آموزش دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: با توجه به پاندمی کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لغو آموزش‌های حضوری و نظر به سیاست‌های ابلاغ شده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص ضر‌ورت توجه به آموزش به‌عنوان زیرساخت لازم برای توسعه گردشگری و افزایش سطح خدمات و کیفیت ارائه آن و در راستای تربیت نیروهای علاقه‌مند و متقاضی اشتغال در این صنعت در آینده پساکرونا، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار شد.

او ادامه داد: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی از توان ۱۳ موسسه آموزش گردشگری استفاده شد و بیش از ۱۷ هزار نفر با گذراندن دوره‌های آموزش مجازی  در یکسال گذشته موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی معتبر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان شده اند.

بیدخوری یادآورشد:این عملکرد با توجه به شرایط محدودیت‌های ایجاد شده متاثر از شیوع ویروس کرونا و الزام به تعطیلی مراکز آموزشی گردشگری در سال گذشته محقق شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت شاغلان صنعت گردشگری استان، سمینارهای آموزشی ویژه کرونا و دوره‌های توانمندسازی مجازی فعالان  گردشگری از شاخص‌ترین فعالیت‌های آموزشی در سال ۹۸ بوده و در بین دوره‌های مصوب آموزشی، دوره‌های مدیرفنی دفاتر، راهنمایان گردشگری و مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، بیشترین متقاضی را داشته است.

او گفت: همچنین طی سال گذشته دو موسسه جدید به مجموع آموزشگاه‌های گردشگری استان اضافه شده و مجموع آموزشگاه‌های استان به عدد ۱۳ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز