خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

افزایش 75 درصدی درآمد ایتام و محسنین استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۱۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین از افزایش ۷۵ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۲۷۵ میلیارد ریال در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین جمع آوری شد .

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: ۲۸ هزار و ۸۲۲ حامی در این ۲ طرح شرکت کرده و به صورت ماهانه مبالغی را به حساب شخصی نیازمند واریز می کنند.

وی افزود: در استان قزوین یک هزار و ۵۲۱ فرزند یتیم و سه هزار و ۴۷۶ نفر فرزند محسنین حضور دارند که کمیته امداد امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به آنها انجام می دهند.

حق گویان اضافه کرد: استان قزوین دارای مردمانی خیر و نوع دوست است و خوشبختانه با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت کرونایی کشور کمک های آنها به کمیته امداد امام خمینی (ره) روز به روز افزایش پیدا می کند که قابل تقدیر است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم مردم استان قزوین فعالیت های خود را در سال ۱۴۰۰ در زمینه خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش دهند تا بدین وسیله خدمات بهتری را به این قشر ارایه کنیم.

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار نفر و ۹۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز