خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

شناسایی 783 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۴۷

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۷۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۳۹ هزار و ۹۵ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان محمد طاهری اظهار داشت: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۴۷۹ نفر و بیماران سرپایی به ۲۷ هزار و ۶۱۶ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۷ مورد بود که ۲۰۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۱۱، بهار ۶۵۹، تویسرکان ۷۵۲، رزن ۵۰۰، درگزین ۲۰۸، فامنین ۲۰۳ و کبودراهنگ ۷۲۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۳۷۲  نفر در نهاوند و چهارهزار و ۲۶۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

در حال حاضر ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می شود.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی، اعمال محدودیت های جدید پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان آغاز شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز